Thursday 2 September 2010

Welcome

Welcome to the first blogpost on the new blogsite. Please feel free to come by often as I do plan to keep this blog stocked with useful information for you.

Welkom op deze eerste blogpost van mijn nieuwe website. Ik hoop dat ik je hier veel vaker mag begroeten omdat ik van plan ben deze site vaak te updaten met handige informatie die voor jou van belang kan zijn.

Are you curious to what Safe Haven Coaching can mean for you? Please have a look at the official websitehttp://www.safehavencoaching.eu/. You will find that it is a bilingual site.

Ben je benieuwd wat Safe Haven Coaching voor jou kan betekenen? Neem dan een kijkje op de officiƫle website. Deze website is twee-talig.

 
Feel free to ask me for more information: info@safehavencoaching.eu

Vraag gerust om wat meer informatie: info@safehavencoaching.eu

No comments:

Post a Comment

 

Total Pageviews

Singing Bowls

Zen Meditation Chimes